Are Hispanic, Asian, Native American, or language-minority children overrepresented in special education? (2018) Morgan, Paul L. Farkas, George Cook, Michael Strassfeld, Natasha M. Hillemeier, Marianne M Pun, Wik Hung Wang, Yangyang Schussler, Deborah L. Exceptional children Vol. 84 Núm. 3 Pág. 261-279

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La representación desproporcionada de una población “minoritaria” en la “educación especial” en la escuela
La representación desproporcionada de una población “minoritaria” en la “educación especial” en la escuela Núm. 13 Pág. 11-40 ARTICULO
2024 Deusto journal of human rights = Revista Deusto de derechos humanos
García Castaño, Francisco Javier
A presença desproporcional de estudantes de nacionalidade estrangeira na educação especial na Espanha
A presença desproporcional de estudantes de nacionalidade estrangeira na educação especial na Espanha Vol. 31 Núm. 69 Pág. 10
2023 Revista Interdisciplinar da Mobilidade Humana
García Castaño, Francisco Javier Rubio Gómez, María Molina Fernández, Elvira
Are schools in the U.S. South using special education to segregate students by race?
Are schools in the U.S. South using special education to segregate students by race? Vol. 86 Núm. 3 Pág. 255-275 ARTICULO
2020 Exceptional children
Morgan, Paul L. Woods, Adrienne D. Wang, Yangyang Hillemeier, Marianne M Farkas, George Mitchell, Cynthia
Making visible the invisible: Multistudy investigation of disproportionate special education identification of U.S. Asian American and Pacific Islander students
Making visible the invisible: Multistudy investigation of disproportionate special education identification of U.S. Asian American and Pacific Islander students Vol. 86 Núm. 4 Pág. 449-467 ARTICULO
2020 Exceptional children
Sullivan, Amanda L. Kulkarni, Tara Chhuon, Vichet
District-level achievement gaps explain black and hispanic overrepresentation in special education
District-level achievement gaps explain black and hispanic overrepresentation in special education Vol. 86 Núm. 4 Pág. 374-392 ARTICULO
2020 Exceptional children
Farkas, George Morgan, Paul L. Hillemeier, Marianne M Mitchell, Cynthia Woods, Adrienne D.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Nov-2024