Learner uptake and acquisition in three grammar-oriented production activities (2009) ARTICULO Reinders, Hayo Language teaching research Vol. 13 Núm. 2 Pág. 201-222
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 LINGUISTICA 2 FILOLOGIAS 2 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Enhanced input, individual output, and collaborative output Núm. 82 Pág. 213-235 ARTICULO | 2013 | Revista signos |
Jabbarpoor, Shadab
Tajeddin, Zia
|
The effect of input enhancement, individual output, and collaborative output on fereing language learning Núm. 26 Pág. 267-288 ARTICULO | 2013 | Revista española de lingüística aplicada |
Jabbarpoor, Shadab
Tajeddin, Zia
|
The Use of Models as a Form of Written Feedback to Secondary School Pupils of English Vol. 10 Núm. 2 Pág. 143-170 ARTICULO | 2010 | IJES |
Martínez Esteban, Noelia
Roca de Larios, Julio
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024