Using peer review with Chinese ESL student writers (2005) ARTICULO Hu, Guangwei Language teaching research Vol. 9 Núm. 3 Pág. 321-342
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 3 FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 3 FILOLOGIA HISPANICA 1 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
L2 writers’ perspectives on face-to-face and anonymous peer review Núm. 35 Pág. 149-164 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Kim, Sugene
Lan, Yizhou
|
The effects of using collaborative writing vs. peer review treatments on subsequent individual writings Núm. 19 Pág. 32-61 ARTICULO | 2019 | Huarte de San Juan |
Bueno Alastuey, María Camino
Rodero Albaiceta, Seila
|
Collective peer scaffolding, self-revision, and writing progress of novice EFL learners Vol. 19 Núm. 1 Pág. 41-57 ARTICULO | 2019 | IJES |
Memari Hanjani, Alireza
|
A review of previous studies on ESL/EFL learners’ interactional feedback exchanges in face-to-face and computer-assisted peer review of writing Núm. 15 Pág. 42 ARTICULO | 2018 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Saeed, Murad Abdu
Ghazali, Kamila
Aljaberi, Musheer Abdulwahid
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024