Changing teaching practices (2018) Sierra Piedrahita, Ana María Íkala Vol. 23 Núm. 1 Pág. 101-120

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Pedagogical Relationships and Identities in Research Incubators
Pedagogical Relationships and Identities in Research Incubators Vol. 25 Núm. 1 Pág. 17-32
2023 Profile
Abad, José Vicente Regalado Chicaiza, Jennifer Daniela Acevedo Tangarife, Isabel Cristina
Digital Collaborative Writing in Research Seedbeds for Literacy Education
Digital Collaborative Writing in Research Seedbeds for Literacy Education Vol. 25 Núm. 2 Pág. 16-29
2023 Colombian Applied Linguistics
Abad, José Vicente Uribe Zapata, Alejandro
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher Vol. 24 Núm. 2 Pág. 203-218
2022 Colombian Applied Linguistics
Morales Llano, Reinelio
Entornos de aprendizaje auto-organizado (SOLE) para la creación de comunidades de aprendizaje
Entornos de aprendizaje auto-organizado (SOLE) para la creación de comunidades de aprendizaje Vol. 6 Núm. 1 Pág. 32-61
2021 Revista de Ciencias de la Educación, Docencia, Investigación y Tecnologías de la Información
Baloco Navarro, Claudia Patricia Cantillo Cantillo, Esnaider Amaya, Eileen
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views Vol. 25 Núm. 1 Pág. 137-152
2020 Íkala
Sierra Piedrahita, Ana María Echeverri Sucerquia, Paula Andrea
Fostering Critical Perspectives Among Future Teachers of English
Fostering Critical Perspectives Among Future Teachers of English Vol. 24 Núm. 3 Pág. 607-618
2019 Íkala
Barros del Río, María Amor

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024