Changing teaching practices (2018) Sierra Piedrahita, Ana María Íkala Vol. 23 Núm. 1 Pág. 101-120
- Número de citas: 6 (16.7% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 MULTIDISCIPLINAR 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Pedagogical Relationships and Identities in Research Incubators Vol. 25 Núm. 1 Pág. 17-32 | 2023 | Profile |
Abad, José Vicente
Regalado Chicaiza, Jennifer Daniela
Acevedo Tangarife, Isabel Cristina
|
Digital Collaborative Writing in Research Seedbeds for Literacy Education Vol. 25 Núm. 2 Pág. 16-29 | 2023 | Colombian Applied Linguistics |
Abad, José Vicente
Uribe Zapata, Alejandro
|
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher Vol. 24 Núm. 2 Pág. 203-218 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Morales Llano, Reinelio
|
Entornos de aprendizaje auto-organizado (SOLE) para la creación de comunidades de aprendizaje Vol. 6 Núm. 1 Pág. 32-61 | 2021 | Revista de Ciencias de la Educación, Docencia, Investigación y Tecnologías de la Información |
Baloco Navarro, Claudia Patricia
Cantillo Cantillo, Esnaider
Amaya, Eileen
|
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views Vol. 25 Núm. 1 Pág. 137-152 | 2020 | Íkala |
Sierra Piedrahita, Ana María
Echeverri Sucerquia, Paula Andrea
|
Fostering Critical Perspectives Among Future Teachers of English Vol. 24 Núm. 3 Pág. 607-618 | 2019 | Íkala |
Barros del Río, María Amor
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025