A Questionnaire-Based Validation of Multidimensional Models of Self-Regulated Learning Strategies. (2016) Teng, Lin Sophie Zhang, Lawrence Jun Modern language journal Vol. 100 Núm. 3 Pág. 674-701

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Validation of self-regulated writing strategies for advanced EFL learners in China
Validation of self-regulated writing strategies for advanced EFL learners in China Vol. 13 Núm. 4 Pág. 776-795 ARTICULO
2023 EJIHPE
Wang, Xuan Ma, Jianting Li, Ximeng Shen, Xinyi
Enhancing L2 Motivation and English Proficiency through Technology
Enhancing L2 Motivation and English Proficiency through Technology Núm. 27 Pág. 59-78 ARTICULO
2019 Complutense Journal of English Studies
González Mujico, Flordelis Lasagabaster Herrarte, David

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024