A Questionnaire-Based Validation of Multidimensional Models of Self-Regulated Learning Strategies. (2016) Teng, Lin Sophie Zhang, Lawrence Jun Modern language journal Vol. 100 Núm. 3 Pág. 674-701
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIAS 1 PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Validation of self-regulated writing strategies for advanced EFL learners in China Vol. 13 Núm. 4 Pág. 776-795 ARTICULO | 2023 | EJIHPE |
Wang, Xuan
Ma, Jianting
Li, Ximeng
Shen, Xinyi
|
Enhancing L2 Motivation and English Proficiency through Technology Núm. 27 Pág. 59-78 ARTICULO | 2019 | Complutense Journal of English Studies |
González Mujico, Flordelis
Lasagabaster Herrarte, David
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024