Zhang, Lawrence Jun
University of Auckland (NZL)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 3 |
2023 | 3 |
2022 | 1 |
2021 | 1 |
2020 | 1 |
2019 | 1 |
2018 | 1 |
2017 | 2 |
2016 | 1 |
2015 | 1 |
2014 | 3 |
2013 | 0 |
2012 | 1 |
2011 | 1 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
2003 | 0 |
2002 | 0 |
2001 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 1 | 1 |
2019 | 0 | 4 |
2016 | 0 | 2 |
2013 | 1 | 1 |
2008 | 0 | 3 |
2007 | 0 | 2 |
2004 | 1 | 1 |
2001 | 1 | 6 |
2002 | 1 | 0 |
2003 | 1 | 0 |
2005 | 0 | 0 |
2006 | 0 | 0 |
2009 | 2 | 0 |
2010 | 0 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 1 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2020 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 3 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
16 | Artículo de revista | 20 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2001 |
Awareness in Reading
|
Artículo ARTICULO | 6 |
2019 |
Implementing English-medium instruction (EMI) in China
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2008 |
A cognitive perspective on Singaporean primary school pupils' use of reading strategies in learning to read in English
|
Artículo | 3 |
2016 |
A Questionnaire-Based Validation of Multidimensional Models of Self-Regulated Learning Strategies.
|
Artículo | 2 |
2007 |
Reading Strategies and Approaches to Learning of Bilingual Primary School Pupils
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2013 |
Effects of the Manipulation of Cognitive Processes on EFL Writers' Text Quality
|
Artículo | 1 |
2021 |
The dimensions of foreign language classroom enjoyment and their effect on foreign language achievement
|
Artículo | 1 |
2004 |
Awareness-raising in the TEFL phonology classroom
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024