Awareness in Reading (2001) ARTICULO Zhang, Lawrence Jun Language awareness Vol. 10 Núm. 4 Pág. 268-288
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 4 LINGUISTICA 3 EDUCACION 4 PSICOLOGIA 2 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The relationship between metacomprehension and reading comprehension in Spanish as a second language Vol. 28 Núm. 1 Pág. 23-29 ARTICULO | 2022 | Psicología educativa |
Míguez Álvarez, Carla María
Cuevas Alonso, Miguel
Cruz, Mário
|
Comparing the benefits of a metacognitive reading strategy instruction programme between CLIL and EFL primary school students Núm. 17 Pág. 71-92 ARTICULO | 2017 | Elia |
Gutiérrez Martínez, Alba
Ruiz de Zarobe, Yolanda
|
L2 Reading Núm. 45 Pág. 17-28 ARTICULO | 2017 | Lenguaje y textos |
Peart, Silvia M.
|
The effect of explicit metacognitive strategy instruction on reading comprehension and self-efficacy beliefs Núm. 25 Pág. 119-133 ARTICULO | 2016 | Porta Linguarum |
Tavakoli, Hossein
Koosha, Mansour
|
Learning approaches and reading comprehension Vol. 19 Núm. 2 Pág. 247-265 ARTICULO | 2014 | Revista de psicodidáctica |
Cano García, Francisco
García, Ángela
Justicia Justicia, Fernando
García Berbén, Ana Belén
|
The relationship between metacognitive awareness and reading in English as a foreing language Núm. 29 Pág. 163-178 ARTICULO | 2011 | Revista de Filología de la Universidad de La Laguna |
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024