Identity and Activism in Heritage Language Education. (2011) Leeman, Jennifer Rabin, Lisa Román Mendoza, Esperanza Modern language journal Vol. 95 Núm. 4 Pág. 481-495

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La formación de intérpretes de lengua de signos
La formación de intérpretes de lengua de signos Núm. 34 Pág. 162-181 ARTICULO
2023 Sendebar
Papin, Stephanie Marie Michele González Montesino, Rayco H.
Interprofessional Education for Students of Translation/Interpreting and the Health Professions
Interprofessional Education for Students of Translation/Interpreting and the Health Professions Vol. 104 Núm. 3 Pág. 485-501 ARTICULO
2021 Hispania
Showstack, Rachel E Nicks, Stephanie Keene Woods, Nikki Martínez, Glenn A.
The neoliberal logic of state seals of biliteracy
The neoliberal logic of state seals of biliteracy Vol. 53 Núm. 1 Pág. 12-27
2020 Foreign language annals
Schwedhelm, Maria C. King, Kendall A.
Visiting enrollment at Japanese primary school
Visiting enrollment at Japanese primary school Núm. 26 Pág. 125-142 ARTICULO
2019 Revista de educación de la Universidad de Granada
Ito Morales, Kyoko
Hispanic linguistics as a source of community connections for heritage language learners of Spanish
Hispanic linguistics as a source of community connections for heritage language learners of Spanish Vol. 52 Núm. 101 Pág. 975-995 ARTICULO
2019 Revista signos
George, Angela Peace, Meghann M.
Language ideologies, family language policy, and a changing societal context in Kansas
Language ideologies, family language policy, and a changing societal context in Kansas Vol. 12 Núm. 2 Pág. 455-483 ARTICULO
2019 Studies in Hispanic and Lusophone linguistics
Showstack, Rachel E Colcher, Drew
Culture and instruction in the Spanish heritage language classroom
Culture and instruction in the Spanish heritage language classroom Núm. 23 Pág. 7-17 ARTICULO
2017 Philologica canariensia
Burgo, Clara
Struggling Authorial Identity of Second Language University Academic Writers in Mexico
Struggling Authorial Identity of Second Language University Academic Writers in Mexico Vol. 18 Núm. 1 Pág. 115-127 ARTICULO
2016 Profile
Crawford, Troy Mora Pablo, Irasema Lengeling, Martha
From pedagogy to communities
From pedagogy to communities Vol. 8 Núm. 2 Pág. 375-388 ARTICULO
2015 Studies in Hispanic and Lusophone linguistics
Magaña, Dalia
"Metodología en contexto": Una propuesta de reflexión e innovación para docentes de segundas lenguas
"Metodología en contexto": Una propuesta de reflexión e innovación para docentes de segundas lenguas Núm. 10 Pág. 122-130 ARTICULO
2013 @tic. revista d'innovació educativa
Lacorte, Manel
La web 2.0 al servicio de la comunidad en un programa de español como lengua de herencia en Estados Unidos
La web 2.0 al servicio de la comunidad en un programa de español como lengua de herencia en Estados Unidos Vol. 12 Núm. 3 Pág. 118-140 ARTICULO
2011 Education in the knowledge society (EKS)
Leeman, Jennifer Rabin, Lisa Román Mendoza, Esperanza

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024