Thinking Deeply, Thinking Emotionally (2018) ARTICULO Jacobsen, Rebecca Halvorsen, Anna-Lise Slaten Frasier, Amanda Marie Schmitt, Adam Crocco, Margaret Segall, Avner Theory and research in social education Vol. 46 Núm. 2 Pág. 232-276
- Número de citas: 7 (14.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 7
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La investigación en formación ciudadana Vol. 20 Núm. 1 Pág. 198-217 | 2024 | Praxis |
Escobar, Kelly
González, Elena
|
Conversation is everything Vol. 51 Núm. 4 Pág. 626-660 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Siegel Stechler, Kelly
|
Truth or beauty? Social studies teachers’ beliefs about the instructional purposes of data visualizations Vol. 51 Núm. 2 Pág. 296-323 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Myers, John P.
|
Social studies education research for sustainable democratic societies Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Levy, Brett L. M.
Busey, Christopher L.
Cuenca, Alexander
Evans, Ronald W.
Halvorsen, Anna-Lise
Ho, Li-Ching
Kahne, Joseph
Kissling, Mark T.
Lo, Jane C.
McAvoy, Paula
McGrew, Sarah
|
Exploring the emotional dynamics of a political discussion Vol. 49 Núm. 1 Pág. 1-26 ARTICULO | 2021 | Theory and research in social education |
Garret, H. James
Alvey, Elaine
|
Deliberation can wait Vol. 49 Núm. 3 Pág. 418-448 ARTICULO | 2021 | Theory and research in social education |
Hlavacik, Mark
Krutka, Daniel G.
|
Navigating identity as a controversial issue Vol. 48 Núm. 2 Pág. 211-243 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Conrad, Jenni
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Oct-2024