Navigating identity as a controversial issue (2020) ARTICULO Conrad, Jenni Theory and research in social education Vol. 48 Núm. 2 Pág. 211-243
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
From criticality to shame Vol. 51 Núm. 4 Pág. 503-529 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Sonu, Debbie
|
Why teachers address unplanned controversial issues in the classroom Vol. 51 Núm. 2 Pág. 233-263 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Cassar, Charlot
Oosterheert, Ida
Meijer, Paulien
|
Exploring the emotional dynamics of a political discussion Vol. 49 Núm. 1 Pág. 1-26 ARTICULO | 2021 | Theory and research in social education |
Garret, H. James
Alvey, Elaine
|
Deliberation can wait Vol. 49 Núm. 3 Pág. 418-448 ARTICULO | 2021 | Theory and research in social education |
Hlavacik, Mark
Krutka, Daniel G.
|
Teacher political disclosure in contentious times Vol. 48 Núm. 2 Pág. 182-210 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Cooper Geller, Rebecca
|
Vinculando la enseñanza de la independencia nacional con temas socialmente relevantes para la formación de ciudadanos Núm. 26 Pág. 33-50 | 2020 | SOPHIA AUSTRAL |
Villalón Gálvez, Gabriel
Cavieres-Fernández, Eduardo
Vásquez Leyton, Gabriela
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024