Navigating identity as a controversial issue (2020) ARTICULO Conrad, Jenni Theory and research in social education Vol. 48 Núm. 2 Pág. 211-243

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
From criticality to shame
From criticality to shame Vol. 51 Núm. 4 Pág. 503-529 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Sonu, Debbie
Why teachers address unplanned controversial issues in the classroom
Why teachers address unplanned controversial issues in the classroom Vol. 51 Núm. 2 Pág. 233-263 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Cassar, Charlot Oosterheert, Ida Meijer, Paulien
Exploring the emotional dynamics of a political discussion
Exploring the emotional dynamics of a political discussion Vol. 49 Núm. 1 Pág. 1-26 ARTICULO
2021 Theory and research in social education
Garret, H. James Alvey, Elaine
Deliberation can wait
Deliberation can wait Vol. 49 Núm. 3 Pág. 418-448 ARTICULO
2021 Theory and research in social education
Hlavacik, Mark Krutka, Daniel G.
Teacher political disclosure in contentious times
Teacher political disclosure in contentious times Vol. 48 Núm. 2 Pág. 182-210 ARTICULO
2020 Theory and research in social education
Cooper Geller, Rebecca
Vinculando la enseñanza de la independencia nacional con temas socialmente relevantes para la formación de ciudadanos
Vinculando la enseñanza de la independencia nacional con temas socialmente relevantes para la formación de ciudadanos Núm. 26 Pág. 33-50
2020 SOPHIA AUSTRAL
Villalón Gálvez, Gabriel Cavieres-Fernández, Eduardo Vásquez Leyton, Gabriela

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Oct-2024