Pedagogies of Naming, Questioning, and Demystification (2018) ARTICULO Parkhouse, Hillary Theory and research in social education Vol. 46 Núm. 2 Pág. 277-317
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 6
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Racial individualism in middle school Vol. 52 Núm. 1 Pág. 1-32 ARTICULO | 2024 | Theory and research in social education |
Lash, Cristina L.
|
“What is slavery?” Vol. 50 Núm. 1 Pág. 29-73 ARTICULO | 2022 | Theory and research in social education |
Hughes, Ryan E.
|
“I look deep into this stuff because it’s a part of me” Vol. 48 Núm. 2 Pág. 161-181 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Clay, Kevin L.
Rubin, Beth
|
Interpretive frames for responding to racially stressful moments in history discussions Vol. 48 Núm. 3 Pág. 321-345 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Reisman, Abby
Enumah, Lisette
Lightning, Jay
|
The primacy of relation Vol. 47 Núm. 1 Pág. 1-28 ARTICULO | 2019 | Theory and research in social education |
Russel Magill, Kevin
Salinas, Cinthia
|
“Daniel was racist” Vol. 47 Núm. 3 Pág. 396-425 ARTICULO | 2019 | Theory and research in social education |
Wills, John S.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024