Effects of mathematics computer games on special education students' multiplicative reasoning ability. (2016) Bakker, Marjoke van den Heuvel-Panhuizen, Marja Robitzsch, Alexander British journal of educational technology Vol. 47 Núm. 4 Pág. 633-648
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas TRABAJO SOCIAL 1 MULTIDISCIPLINAR 1 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Digital pedagogy in the system of inclusive higher education Vol. 12 Núm. 1 Pág. 27-42 | 2022 | Interacción y perspectiva |
Belenkova, Larisa Y.
Skudnyakova, Yelena V.
Bosov, Dmitry V.
|
Teaching methods used in special education Vol. 7 Núm. 2 Pág. 99-108 | 2019 | International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education |
Uzunboylu, Huseyin
Ozcan, Deniz
|
Game Learning Analytics, Facilitating the Use of Serious Games in the Class Vol. 14 Núm. 4 Pág. 168-176 ARTICULO | 2019 | Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje |
Calvo Morata, Antonio
Alonso Fernández, Cristina
Freire Morán, Manuel
Martínez Ortiz, Iván
Fernández Manjón, Baltasar
|
A quantitative approach to pre-service primary school teachers’ attitudes towards collaborative learning with video games Núm. 14 Pág. 31 ARTICULO | 2017 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Martín del Pozo, Marta
Basilotta Gómez-Pablos, Verónica
García-Valcárcel Muñoz-Repiso, Ana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024