All good readers are the same, but every low-skilled reader is different (2018) ARTICULO Krstić, Ksenija Šoškić, Anđela Ković, Vanja Holmqvist, Kenneth European journal of psychology of education Vol. 33 Núm. 3 Pág. 521-541

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Efectos de una instrucción estratégica-autorregulada en el proceso de comprensión y autoeficacia lectora del alumnado de educación primaria
Efectos de una instrucción estratégica-autorregulada en el proceso de comprensión y autoeficacia lectora del alumnado de educación primaria Vol. 81 Núm. 285 Pág. 271-290 ARTICULO
2023 Revista española de pedagogía
Olivares Iglesias, María Fátima Fidalgo Redondo, Raquel Torrance, Mark
Eye-movements reveal children’s deliberative thinking and predict performance on arithmetic word problems
Eye-movements reveal children’s deliberative thinking and predict performance on arithmetic word problems Vol. 36 Núm. 1 Pág. 91-108 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Wu, Chao-Jung Liu, Chia-Yu Yang, Chung-Hsuan Jian, Yu-Cin
Observing response processes with eye tracking in international large-scale assessments
Observing response processes with eye tracking in international large-scale assessments Vol. 33 Núm. 3 Pág. 543-558 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Maddox, Bryan Bayliss, Andrew P. Fleming, Piers Engelhardt, Paul E. Edwards, S. Gareth Borgonovi, Francesca

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Aug-2024