Students’ idiosyncratic perceptions of teaching quality in mathematics (2018) Göllner, Richard Wagner, Wolfgang Eccles, Jacquelynne S. Trautwein, Ulrich Journal of educational psychology Vol. 110 Núm. 5 Pág. 709-725
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The relation between teacher self-reported individualization and student-perceived teaching quality in linguistically heterogeneous classes Vol. 36 Núm. 4 Pág. 1159-1179 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Hachfeld, Axinja
Lazarides, Rebecca
|
Child-perceived teacher emotional support, its relations with teaching practices, and task persistence Vol. 34 Núm. 2 Pág. 359-374 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Kikas, Eve
Tang, Xin
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024