Receptive Vocabulary and Learning Strategies in Secondary School CLIL and non-CLIL Learners (2018) ARTICULO Castellano Risco, Irene Olga Onomázein. Revista de lingüística, filología y traducción de la Pontificia Universidad Católica de Chile Núm. 40 Pág. 28-48

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Lexical availability and motivation in CLIL
Lexical availability and motivation in CLIL
2022 Universidad de La Rioja
Geoghegan, Leah
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge Núm. 43 Pág. 133-156 ARTICULO
2022 ES Review. Spanish Journal of English Studies
Castellano Risco, Irene Olga
Lecturers’ Training Needs in EMI Programmes
Lecturers’ Training Needs in EMI Programmes Núm. 34 Pág. 83-105 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Piquer Píriz, Ana María Castellano Risco, Irene Olga
Understanding the Selection of Vocabulary Learning Strategies
Understanding the Selection of Vocabulary Learning Strategies Núm. 17 Pág. 75-101 ARTICULO
2019 Journal of English Studies
Castellano Risco, Irene Olga

* Último cálculo de métricas Dialnet: 05-Jan-2025