Enriching Ethical Judgments in History Education (2018) ARTICULO Milligan, Andrea Gibson, Lindsay Peck, Carla L. Theory and research in social education Vol. 46 Núm. 3 Pág. 449-479
- Número de citas: 9 (22.2% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 7 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Consideraciones del alumnado sobre las acciones de resistencia durante la dictadura chilena desde la dimensión ética del pensamiento histórico Núm. 28 Pág. 7 ARTICULO | 2024 | Revista Perspectivas |
Soto Yonhson, Andrés
Jiménez, Sole
|
¿Cómo abordar las historias difíciles para fortalecer la democracia? Núm. 10 Pág. 56-83 | 2023 | Nuevas Dimensiones |
Soto Yonhson, Andrés
Jiménez, María Soledad
|
Rethinking presentism in history education Vol. 50 Núm. 4 Pág. 509-529 ARTICULO | 2022 | Theory and research in social education |
Miles, James
Gibson, Lindsay
|
Moral judgment in history education and historical positionality as a moral evaluator Vol. 50 Núm. 4 Pág. 530-552 ARTICULO | 2022 | Theory and research in social education |
Pil Yoon, Jong
|
Students’ prejudice as a teaching challenge Vol. 49 Núm. 4 Pág. 540-569 ARTICULO | 2021 | Theory and research in social education |
Tribukait, Maren
|
Representations of violent pasts in memorial museums Vol. 43 Núm. 3 Pág. 503-543 ARTICULO | 2020 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Bermúdez, Ángela
Epstein, Terrie
|
On taking a more encompassing view Vol. 47 Núm. 2 Pág. 299-300 ARTICULO | 2019 | Theory and research in social education |
Milligan, Andrea
Gibson, Lindsay
Peck, Carla L.
|
On ethical judgments in history education Vol. 47 Núm. 2 Pág. 294-298 ARTICULO | 2019 | Theory and research in social education |
Heyer, Kent den
|
Seeing and feeling difficult history Vol. 47 Núm. 4 Pág. 472-496 ARTICULO | 2019 | Theory and research in social education |
Miles, James
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024