On self-reported use of communication strategies by CLIL learners in primary education (2019) ARTICULO Martínez Adrián, María Gallardo del Puerto, Francisco Basterrechea Lozano, María Language teaching research Vol. 23 Núm. 1 Pág. 39-57
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 4 LINGUISTICA 3 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Learning foreign languages through content and language integrated learning in physical education Núm. 35 Pág. 165-182 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Gil López, Víctor
González Víllora, Sixto
Hortigüela Alcalá, David
|
Bilingualism and interculture Vol. 32 Núm. 4 Pág. 621-648 ARTICULO | 2020 | Culture and Education, Cultura y Educación |
Pérez Gracia, Elisa
Serrano Rodríguez, Rocío
Carpio, Antonio J.
|
The Use of Previously Known Languages by L2 Learners Núm. 20 Pág. 191-208 ARTICULO | 2020 | Elia |
Martínez Adrián, María
|
Understanding the Selection of Vocabulary Learning Strategies Núm. 17 Pág. 75-101 ARTICULO | 2019 | Journal of English Studies |
Castellano Risco, Irene Olga
|
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO | 2018 | IJES |
García Mayo, María del Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Nov-2024