Martínez Adrián, María

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis El papel de la segunda lengua en la adquisición del orden de palabras del alemán como tercera lengua (2006) que ha recibido 2 citas.

Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea FILOLOGÍAS FILOLOGÍA MODERNA

Filología Inglesa P93

Número de publicaciones: 35 (57.1% citado)
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Ámbito Citas
FILOLOGÍAS P85 53
Índice h: 5
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Edad académica: 18 años
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Citas por año de emisión

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Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2009 The Acquisition of English Syntax by CLIL Learners in the Basque Country
Capítulo 9
2015 Is CLIL instruction beneficial in terms of general proficiency and specific areas of grammar?
Artículo 7
2013 ¿Es más efectivo el aprendizaje de la lengua extranjera en un contexto AICLE?
Artículo ARTICULO 6
2017 The effects of language typology on L2 lexical availability and spelling accuracy
Artículo ARTICULO 5
2019 On self-reported use of communication strategies by CLIL learners in primary education
Artículo ARTICULO 5
2010 L2 english receptive and productive vocabulary in senior learners
Artículo 4
2011 An overview of Content and Language Integrated Learning
Artículo ARTICULO 4
2015 L1 Use, Lexical Richness, Accuracy and Syntactic Complexity in the Oral Production of CLIL and NON-CLIL Learners of English
Artículo ARTICULO 4
2004 La hipótesis de la transferencia de la L2 y la adquisición del orden de palabras
Artículo 3
2017 Gender effects on strategic competence
Artículo ARTICULO 3
2018 CLIL at the linguistic interfaces
Artículo ARTICULO 3
2014 The efficacy of a reading aloud task in the teaching of pronunciation
Artículo ARTICULO 2
2013 Phonetic and syntactic transfer effects in the english interlanguage of Basque/Spanish bilinguals
Artículo ARTICULO 2
2017 The influence of CLIL on receptive vocabulary
Artículo ARTICULO 2
2015 The use of oral presentations in Higher Education
Artículo ARTICULO 2
2010 On L2 English transfer effects in L3 syntax
Artículo ARTICULO 1
2022 Gender pairings in EFL child task-based interaction
Artículo ARTICULO 1
2019 A study of self-reported opinions of L1-based communication strategies in CLIL and NON-CLIL secondary-school learners of L3 English
Artículo ARTICULO 1
2022 Task-modality effects on young learners’ language-related episodes in collaborative dialogue
Artículo ARTICULO 1

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