The directional links between students’ academic motivation and social integration during the first year of higher education (2019) ARTICULO Noyens, Dorien Donche, Vincent Coertjens, Liesje Daal, Tine Van Van Petegem, Peter European journal of psychology of education Vol. 34 Núm. 1 Pág. 67-86
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A siete años de una política de acción afirmativa para el ingreso de mujeres a Ingeniería Vol. 61 Núm. 1 Pág. 8 ARTICULO | 2024 | Pensamiento educativo |
Radovic Sendra, Darinka
Zúñiga, Gabriela
Torrent Maluje, Catalina
Martínez, Salomé
Celis Guzmán, Sergio
Gerdtzen, Ziomara
|
The role of prosocial attitudes and academic achievement in peer networks in higher education Vol. 37 Núm. 2 Pág. 567-584 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Brouwer, Jasperina
Engels, Maaike C.
|
First-year students’ social adjustment process in professional higher education Vol. 37 Núm. 2 Pág. 585-604 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Willems, Jonas
Donche, Vincent
Coertjens, Liesje
|
Amotivation Vol. 11 Núm. 3 Pág. 314-338 ARTICULO | 2022 | International Journal of Educational Psychology |
Norvilitis, Jill M.
Reid, Howard M.
O'Quin, Karen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Mar-2025