Coertjens, Liesje
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2025 | 0 |
2024 | 3 |
2023 | 3 |
2022 | 6 |
2021 | 3 |
2020 | 3 |
2019 | 4 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 1 | 10 |
2018 | 0 | 3 |
2013 | 0 | 10 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 1 | 0 |
2017 | 3 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
2025 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
7 | Artículo de revista | 23 |
1 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2013 |
Differential use of learning strategies in first-year higher education
|
Artículo | 10 |
2019 |
Identifying science students at risk in the first year of higher education
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2019 |
The directional links between students’ academic motivation and social integration during the first year of higher education
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2018 |
The relation between cognitive and metacognitive processing
|
Artículo | 3 |
2019 |
Does self-efficacy contribute to the development of students’ motivation across the transition from secondary to higher education?
|
Artículo ARTICULO | 2 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Feb-2025