Gijbels, David
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2025 | 0 |
2024 | 1 |
2023 | 1 |
2022 | 1 |
2021 | 0 |
2020 | 3 |
2019 | 1 |
2018 | 4 |
2017 | 3 |
2016 | 1 |
2015 | 1 |
2014 | 2 |
2013 | 2 |
2012 | 1 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 1 | 2 |
2018 | 0 | 1 |
2017 | 0 | 1 |
2012 | 0 | 8 |
2005 | 0 | 9 |
2006 | 0 | 0 |
2007 | 0 | 0 |
2008 | 1 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2010 | 0 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 1 | 0 |
2015 | 1 | 0 |
2016 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
2025 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
5 | Artículo de revista | 21 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2005 |
The relationship between students' approaches to learning and the assessment of learning outcomes
|
Artículo | 9 |
2012 |
Instructional development for teachers in higher education: Effects on students' perceptions of the teaching-learning environment.
|
Artículo | 8 |
2019 |
Does self-efficacy contribute to the development of students’ motivation across the transition from secondary to higher education?
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2018 |
How are learning strategies reflected in the eyes?
|
Artículo | 1 |
2017 |
Getting out the most of the combination of working and learning
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Feb-2025