Intercultural practices and inclusive education in Europe (2019) ARTICULO Passiatore, Ylenia Pirchio, Sabine Carrus, Giuseppe Maricchiolo, Fridanna Fiorilli, Caterina Arcidiacono, Francesco European journal of psychology of education Vol. 34 Núm. 1 Pág. 209-224
- Número de citas: 4 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Dificultades y apoyos emocionales del alumnado migrante Vol. 50 Núm. 4 Pág. 767-776 ARTICULO | 2021 | Aula abierta |
Ceballos Vacas, Esperanza María
Trujillo González, Elisa
|
Mainstream and immigrant students’ primary school mathematics achievement differences in European countries Vol. 35 Núm. 4 Pág. 819-837 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Arikan, Serkan
Vijver, Fons J.R. van de
Yagmur, Kutlay
|
Transitions to sustainability, lifestyles changes and human well-being: cultural, environmental and political challenges Vol. 11 Núm. 2 Pág. 163-169 EDITORIAL | 2020 | PsyEcology |
Carrus, Giuseppe
Pirchio, Sabine
Tiberio, Lorenza
|
The role of urbanization of place of living in the relation between individual features and happiness Vol. 11 Núm. 2 Pág. 232-259 ARTICULO | 2020 | PsyEcology |
Maricchiolo, Fridanna
Mosca, Oriana
Lauriola, Marco
Krys, Kuba
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024