Language Assessment Practices and Beliefs (2019) Giraldo, Frank HOW Vol. 26 Núm. 1 Pág. 35-61

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
EFL Writing Studies in Colombia Between 1990 and 2020
EFL Writing Studies in Colombia Between 1990 and 2020 Vol. 25 Núm. 1 Pág. 247-267
2023 Profile
Guapacha, Maria Eugenia Chaves, Orlando
Las prácticas evaluativas de docentes de primaria de francés como lengua extranjera:
Las prácticas evaluativas de docentes de primaria de francés como lengua extranjera: Vol. 14 Núm. 28 Pág. 1-28
2022 Papeles
Wa Chao Chao, Kuok Arias Corrales, Ileana
Colombian Scholars’ Discussion About Language Assessment
Colombian Scholars’ Discussion About Language Assessment Vol. 24 Núm. 2 Pág. 231-245
2022 Profile
Hernandez Ocampo, Sonia Patricia
Language Assessment Literacy: Insights for Educating English Language Teachers through Assessment
Language Assessment Literacy: Insights for Educating English Language Teachers through Assessment Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15
2021 HOW
Giraldo, Frank
Teachers’ Assessment Approaches Regarding EFL Students’ Speaking Skill
Teachers’ Assessment Approaches Regarding EFL Students’ Speaking Skill Vol. 23 Núm. 1 Pág. 161-177
2021 Profile
Duque-Aguilar, Jaime Fernando
A Post-Positivist and Interpretive Approach to Researching Teachers’ Language Assessment Literacy
A Post-Positivist and Interpretive Approach to Researching Teachers’ Language Assessment Literacy Vol. 22 Núm. 1 Pág. 189-200
2020 Profile
Giraldo, Frank

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Aug-2024