Becoming Language Teachers (2019) ARTICULO Torres Cepeda, Nancy María Ramos Holguín, Bertha Gist. Education and Learning Research Journal Núm. 18 Pág. 6-27

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
English Teachers’ Storied Resistance and Agency vis-a-vis Neoliberal Agendas in Supranational Educational Policies in Colombia
English Teachers’ Storied Resistance and Agency vis-a-vis Neoliberal Agendas in Supranational Educational Policies in Colombia Vol. 25 Núm. 2 Pág. 1-15
2023 Colombian Applied Linguistics
Gómez Gaitán, Sandra Viviana Forero Mondragón., Alber Josué Largo, José David
English Language Preservice Teachers’ Identity Construction Within Academic and Other Communities
English Language Preservice Teachers’ Identity Construction Within Academic and Other Communities Vol. 24 Núm. 1 Pág. 247-260
2022 Profile
Posada Ortiz, Julia Zoraida
El proceso dinámico de construcción de identidad estudiantes- profesores como futuros profesores
El proceso dinámico de construcción de identidad estudiantes- profesores como futuros profesores Núm. 38 Pág. 1-20
2021 Cuadernos de Lingüística Hispánica
Torres Cepeda, Nancy María Ramos Holguín, Bertha
Dyslexic Individuals’ Narratives on their Process of Becoming English Language Teachers
Dyslexic Individuals’ Narratives on their Process of Becoming English Language Teachers Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-18
2021 HOW
Cuervo Rodríguez, Karen Andrea Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
Comprehending Interculturality and its Future Directions in English Language Teaching and Teacher Education in the Colombian Context
Comprehending Interculturality and its Future Directions in English Language Teaching and Teacher Education in the Colombian Context Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-12
2021 HOW
Ramos Holguín, Bertha

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024