English Language Preservice Teachers’ Identity Construction Within Academic and Other Communities (2022) Posada Ortiz, Julia Zoraida Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 24 Núm. 1 Pág. 247-260
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Engaging in Decolonial ‘Pedagogizations’ at a Colombian Doctoral Teacher Education Program in English Language Teaching Vol. 27 Núm. 3 Pág. 804-821 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Castañeda Peña, Harold Andrés
Mendez, Pilar Esther
|
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 725-743 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024