The effects of reading purpose and working memory capacity on the processing of expository text. (2002) Linderholm, Tracy Broek, Paul van den Journal of educational psychology Vol. 94 Núm. 4 Pág. 778-784

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Reading for university or for myself?
Reading for university or for myself? Vol. 116 Núm. 3 Pág. 317-345
2024 Journal of educational psychology
Schoor, Cornelia Rouet, Jean François Britt, M. Anne
Metas del lector e inferencias elaborativas
Metas del lector e inferencias elaborativas Núm. 58 Pág. 75-94
2023 Folios
Román González, Jenny Viviana
Relevance instructions and memory for text
Relevance instructions and memory for text Vol. 35 Núm. 1 Pág. 94-119 ARTICULO
2023 Culture and Education, Cultura y Educación
García Rodicio, Héctor
Una revisión sistemática del impacto cognitivo de las modalidades de medios digitales en la comprensión lectora en L2
Una revisión sistemática del impacto cognitivo de las modalidades de medios digitales en la comprensión lectora en L2 Núm. 18 Pág. 56-87 ARTICULO
2023 Investigaciones Sobre Lectura
Pikhart, Marcel Klimová, Blanka Meunier, Fanny Ibarra Lizundia, Irune Suñer, Ferran Zamborova, Katarina Soulé, María Victoria Bartolomé Rodríguez, Rocío Parmax, Antigoni
Investigating Digital Reading in L2 to Criticize and to Summarize
Investigating Digital Reading in L2 to Criticize and to Summarize Vol. 41 Núm. 78 Pág. 320-351 ARTICULO
2020 Lingüística y Literatura
Procailo, Leonilda Braga Tomitch, Lêda María
Memoria de trabajo, metacognición y comprensión lectora en lengua extranjera
Memoria de trabajo, metacognición y comprensión lectora en lengua extranjera Vol. 54 Núm. 2 Pág. 263-273
2019 Letras de Hoje
Woelfer, Sidnei Werner Braga Tomitch, Lêda María Procailo, Leonilda
All good readers are the same, but every low-skilled reader is different
All good readers are the same, but every low-skilled reader is different Vol. 33 Núm. 3 Pág. 521-541 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Krstić, Ksenija Šoškić, Anđela Ković, Vanja Holmqvist, Kenneth
Evidence for Top-Down Processing in Reading Comprehension of Children
Evidence for Top-Down Processing in Reading Comprehension of Children Vol. 19 Núm. 2 Pág. 83-88 ARTICULO
2013 Psicología educativa
Angosto Blanco, Alberto Sánchez Ruiz, Patricia Álvarez García, María Cuevas Ramos, Irene León Cascón, José Antonio
Working memory capacity and individual differences in the making of reinstatement and elaborative inferences
Working memory capacity and individual differences in the making of reinstatement and elaborative inferences Vol. 15 Núm. 2 Pág. 471-479 ARTICULO
2012 The Spanish Journal of Psychology
Barreyro, Juan Pablo Cevasco, Jazmín Burin, Débora Inés Molinari Marotto, Carlos

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Aug-2024