Problematising recent developments in non-English foreign language education in Chinese universities (2019) ARTICULO Han, Yawen Gao, Xuesong Xia, Jinyuan Journal of multilingual and multicultural development Vol. 40 Núm. 7 Pág. 562-575

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Chinese students’ motivation for learning German and French in an intensive non-degree programme
Chinese students’ motivation for learning German and French in an intensive non-degree programme Núm. 86 Pág. 81-93 ARTICULO
2021 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Chen, Yu Zhao, Dan Qi, Shen
The impact of multilingual education policy on university language teachers’ professional development
The impact of multilingual education policy on university language teachers’ professional development Núm. 84 Pág. 77-84 ARTICULO
2020 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Xu, Hao Pu, Shi
LOTE (Languages Other than English) learners’ investment in learning languages
LOTE (Languages Other than English) learners’ investment in learning languages Núm. 84 Pág. 55-64 ARTICULO
2020 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Lu, Juexuan He, Lifen Shen, Qi
What Motivates L3 Learners’ Investment and/or Divestment in Arabic? Understanding Learning Motivation in terms of “Identity”
What Motivates L3 Learners’ Investment and/or Divestment in Arabic? Understanding Learning Motivation in terms of “Identity” Núm. 84 Pág. 27-39 ARTICULO
2020 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Liao, Jing An, Ning Zheng, Yongyan
A Critical Review of China’s Foreign Language Program Development
A Critical Review of China’s Foreign Language Program Development Núm. 79 Pág. 21-44 ARTICULO
2019 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Tongxi, Gong Yi, Guo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jul-2024