Problematising recent developments in non-English foreign language education in Chinese universities (2019) ARTICULO Han, Yawen Gao, Xuesong Xia, Jinyuan Journal of multilingual and multicultural development Vol. 40 Núm. 7 Pág. 562-575
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 5 FILOLOGIAS 5 COMUNICACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Chinese students’ motivation for learning German and French in an intensive non-degree programme Núm. 86 Pág. 81-93 ARTICULO | 2021 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Chen, Yu
Zhao, Dan
Qi, Shen
|
The impact of multilingual education policy on university language teachers’ professional development Núm. 84 Pág. 77-84 ARTICULO | 2020 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Xu, Hao
Pu, Shi
|
LOTE (Languages Other than English) learners’ investment in learning languages Núm. 84 Pág. 55-64 ARTICULO | 2020 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Lu, Juexuan
He, Lifen
Shen, Qi
|
What Motivates L3 Learners’ Investment and/or Divestment in Arabic? Understanding Learning Motivation in terms of “Identity” Núm. 84 Pág. 27-39 ARTICULO | 2020 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Liao, Jing
An, Ning
Zheng, Yongyan
|
A Critical Review of China’s Foreign Language Program Development Núm. 79 Pág. 21-44 ARTICULO | 2019 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Tongxi, Gong
Yi, Guo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jul-2024