Número de publicaciones: 43 (39.5% citado)
Número de citas: 45 (11.1% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
FILOLOGÍAS P79 35
Índice h: 4
Índice h5: 3
Promedio de citas últimos 10 años: 1.2
Promedio de citas últimos 5 años: 1.1

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 11
2022 5
2021 6
2020 8
2019 9
2018 0
2017 2
2016 1
2015 0
2014 0
2013 0
2012 1
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 1 8
2020 1 1
2019 2 21
2017 1 2
2015 3 4
2014 2 1
2012 0 2
2010 2 2
2009 1 2
2007 0 2
2008 2 0
2011 1 0
2013 8 0
2016 4 0
2018 8 0
2022 2 0
2023 4 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
42 Artículo de revista 45
1 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2019 Multilingualism and higher education in Greater China
Artículo 7
2021 Understanding subject teachers’ language-related pedagogical practices in content and language integrated learning classrooms
Artículo 5
2019 Problematising recent developments in non-English foreign language education in Chinese universities
Artículo ARTICULO 5
2015 The ideological framing of 'dialect'
Artículo 4
2019 What Motivates Chinese University Students to Learn Japanese? Understanding Their Motivation in Terms of ‘Posture’
Artículo 3
2019 Multilingualism and policy making in Greater China
Artículo ARTICULO 3
2010 To Be or Not To Be "Part of Them": Micropolitical Challenges in Mainland Chinese Students' Learning of English in a Multilingual University
Artículo 2
2009 Qualitative Research in Language Teaching and Learning Journals, 1997–2006.
Artículo 2
2019 Controversies of bilingual education in China
Artículo ARTICULO 2
2021 Language practice in the multilingual workplace
Artículo ARTICULO 2
2012 ‘Cantonese is not a dialect’
Artículo ARTICULO 2
2017 The teaching of Chinese as a second or foreign language
Artículo ARTICULO 2
2007 Has Language Learning Strategy Research Come to an End?
Artículo 2
2020 Appropriation of resources by bilingual students for self-regulated learning of science
Artículo ARTICULO 1
2014 Empirical studies on foreign language learning and teaching in China (2008�2011): A review of selected research
Artículo 1
2019 Protecting language or promoting dis-citizenship?
Artículo ARTICULO 1
2021 ‘Home away from home’
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024