Ren, Wei
Guangdong University of Foreign Studies (CHN)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 14 |
2022 | 3 |
2021 | 11 |
2020 | 5 |
2019 | 3 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2023 | 2 | 1 |
2020 | 0 | 6 |
2019 | 2 | 26 |
2018 | 1 | 1 |
2017 | 2 | 1 |
2016 | 4 | 1 |
2014 | 1 | 1 |
2015 | 1 | 0 |
2021 | 4 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
19 | Artículo de revista | 37 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2019 |
La motivación en el aprendizaje de ELE
|
Artículo ARTICULO | 11 |
2019 |
Profiling Chinese university students’ motivation to learn multiple languages
|
Artículo ARTICULO | 8 |
2020 |
Tracking the Evolution of Chinese Learners’ Multilingual Motivation Through a Longitudinal Q Methodology
|
Artículo | 6 |
2019 |
Aprendizaje simultáneo del inglés y el español en China
|
Artículo ARTICULO | 5 |
2019 |
Controversies of bilingual education in China
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2017 |
Developing L2 Pragmatic Competence in Mandarin Chinese
|
Artículo | 1 |
2023 |
A Meta-analysis of the Effectiveness of Second Language Pragmatics Instruction
|
Artículo | 1 |
2016 |
The representation of pragmatic knowledge in recent ELT textbooks
|
Artículo | 1 |
2018 |
Developing students’ awareness of Global Englishes
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2014 |
A longitudinal investigation into L2 learners' cognitive processes during study abroad
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024