Profiling Chinese university students’ motivation to learn multiple languages (2019) ARTICULO Zheng, Yongyan Lu, Xiuchuan Ren, Wei Journal of multilingual and multicultural development Vol. 40 Núm. 7 Pág. 590-604

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Influencia de factores contextuales en creencias pedagógicas de los profesores de ELE en China
Influencia de factores contextuales en creencias pedagógicas de los profesores de ELE en China Vol. 36 Núm. 2 Pág. 615-642 ARTICULO
2023 Revista española de lingüística aplicada
Lu, Xiuchuan Zou, Xiao Tao, Jian
Teacher beliefs about teaching French as a foreign language in a Chinese university
Teacher beliefs about teaching French as a foreign language in a Chinese university Núm. 8 Pág. 169-182 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Shan, Zhibin Xu, Hao
Foreign language enjoyment and foreign language classroom anxiety among Chinese learners of German
Foreign language enjoyment and foreign language classroom anxiety among Chinese learners of German Núm. 8 Pág. 115-131 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Chen, Yu Chen, Chuchu Liu, Siqi
Teacher beliefs about teaching French as a foreign language in a Chinese university
Teacher beliefs about teaching French as a foreign language in a Chinese university Núm. 0 Pág. 169-182 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Shan, Zhibin Xu, Hao
Chinese students’ motivation for learning German and French in an intensive non-degree programme
Chinese students’ motivation for learning German and French in an intensive non-degree programme Núm. 86 Pág. 81-93 ARTICULO
2021 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Chen, Yu Zhao, Dan Qi, Shen
LOTE learning motivation in multilingual workplace
LOTE learning motivation in multilingual workplace Núm. 86 Pág. 17-29 ARTICULO
2021 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Cheng, Qian Wang, Yanwen Zhao, Ke
The impact of multilingual education policy on university language teachers’ professional development
The impact of multilingual education policy on university language teachers’ professional development Núm. 84 Pág. 77-84 ARTICULO
2020 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Xu, Hao Pu, Shi
La motivación en el aprendizaje de ELE
La motivación en el aprendizaje de ELE Núm. 79 Pág. 79-98 ARTICULO
2019 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Lu, Xiuchuan Zheng, Yongyan Ren, Wei

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Aug-2024