Profiling Chinese university students’ motivation to learn multiple languages (2019) ARTICULO Zheng, Yongyan Lu, Xiuchuan Ren, Wei Journal of multilingual and multicultural development Vol. 40 Núm. 7 Pág. 590-604
- Número de citas: 8 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 8 FILOLOGIAS 8 COMUNICACION 4 FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teacher beliefs about teaching French as a foreign language in a Chinese university Núm. 8 Pág. 169-182 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Shan, Zhibin
Xu, Hao
|
Foreign language enjoyment and foreign language classroom anxiety among Chinese learners of German Núm. 8 Pág. 115-131 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Chen, Yu
Chen, Chuchu
Liu, Siqi
|
Teacher beliefs about teaching French as a foreign language in a Chinese university Núm. 0 Pág. 169-182 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Shan, Zhibin
Xu, Hao
|
Influencia de factores contextuales en creencias pedagógicas de los profesores de ELE en China Vol. 36 Núm. 2 Pág. 615-642 ARTICULO | 2023 | Revista española de lingüística aplicada |
Lu, Xiuchuan
Zou, Xiao
Tao, Jian
|
Chinese students’ motivation for learning German and French in an intensive non-degree programme Núm. 86 Pág. 81-93 ARTICULO | 2021 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Chen, Yu
Zhao, Dan
Qi, Shen
|
LOTE learning motivation in multilingual workplace Núm. 86 Pág. 17-29 ARTICULO | 2021 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Cheng, Qian
Wang, Yanwen
Zhao, Ke
|
The impact of multilingual education policy on university language teachers’ professional development Núm. 84 Pág. 77-84 ARTICULO | 2020 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Xu, Hao
Pu, Shi
|
La motivación en el aprendizaje de ELE Núm. 79 Pág. 79-98 ARTICULO | 2019 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Lu, Xiuchuan
Zheng, Yongyan
Ren, Wei
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024