The integration of language and content in English-medium instruction courses (2019) ARTICULO Doiz Bienzobas, Aintzane Lasagabaster Herrarte, David Pavón Vázquez, Víctor Ibérica. Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ) Núm. 38 Pág. 151-176

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The impact on motivation of CLIL-izing EMI in science education. A longitudinal case study in pre-service teacher training
The impact on motivation of CLIL-izing EMI in science education. A longitudinal case study in pre-service teacher training Vol. 14 Núm. 2 Pág. 569-587 ARTICULO
2024 JOTSE
Nieto Moreno de Diezmas, Esther García Fernández, Beatriz Reyes Ruiz Gallardo, José
Quality factors of an English as a Medium of Instruction program associated with students’ satisfaction
Quality factors of an English as a Medium of Instruction program associated with students’ satisfaction Núm. 42 Pág. 27-41 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Arco Tirado, José Luis Fernández Martín, Francisco D. Berrio Gutiérrez, Manuel A.
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas Núm. 403 Pág. 259-290 ARTICULO
2024 Revista de educación
Fernández Costales, Alberto Lasagabaster Herrarte, David
Influence of teachers' linguistic competence on the implementation of CLIL in Physical Education
Influence of teachers' linguistic competence on the implementation of CLIL in Physical Education Núm. 7 Pág. 121-134 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Martínez Hita, Francisco José Gómez López, Manuel Manzano Sánchez, David
Maestros en activo formando en aulas universitarias
Maestros en activo formando en aulas universitarias Vol. 41 Núm. 1 Pág. 87-105 ARTICULO
2023 Revista de investigación educativa, RIE
Manchado Nieto, Cristina Alonso Díaz, Laura Delicado Puerto, Gemma
The spread of multilingualism in higher education and its repercussions for language for specific purposes
The spread of multilingualism in higher education and its repercussions for language for specific purposes Núm. 45 Pág. 23-45 ARTICULO
2023 Ibérica
Lasagabaster Herrarte, David
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid Núm. 23 Pág. 217-249 ARTICULO
2023 Elia
Jaen Campos, Marta
Repositioning English-Medium Instruction in a Broader International Agenda
Repositioning English-Medium Instruction in a Broader International Agenda Núm. 34 Pág. 15-38 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Dafouz, Emma
Main Challenges of EMI at the UCLM
Main Challenges of EMI at the UCLM Núm. 34 Pág. 39-61 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Nieto Moreno de Diezmas, Esther Fernández Barrera, Alicia
Monitoring EMI Teachers to Assess their Progress in University Bilingual Programs
Monitoring EMI Teachers to Assess their Progress in University Bilingual Programs Núm. 34 Pág. 131-157 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Rubio Cuenca, Francisco Perea Barberá, María Dolores

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024