2003 |
Trilingüismo en la enseñanza
|
Libro
|
41 |
2010 |
Immersion and CLIL in English: more differences than similarities
|
Artículo
|
31 |
2015 |
The impact of CLIL on affective factors and vocabulary learning
|
Artículo
|
28 |
2015 |
The Impact of Type of Approach (CLIL Versus EFL) and Methodology (Book-Based Versus Project Work) on Motivation
|
Artículo
ARTICULO
|
25 |
2018 |
CLIL as a way to multilingualism
|
Artículo
ARTICULO
|
19 |
2017 |
A Longitudinal Study on the Impact of CLIL on Affective Factors
|
Artículo
ARTICULO
|
18 |
2016 |
CLIL students' perceptions of their language learning process
|
Artículo
|
15 |
2018 |
Fostering team teaching
|
Artículo
|
14 |
2010 |
CLIL in a Bilingual Community
|
Capítulo
|
13 |
2014 |
Translanguaging
|
Artículo
ARTICULO
|
12 |
2012 |
El papel del inglés en el fomento del multilingüismo en la Universidad
|
Artículo
ARTICULO
|
11 |
2017 |
Language Learning Motivation and Language Attitudes in Multilingual Spain From an International Perspective.
|
Artículo
|
10 |
2019 |
The importance of certification of English medium instruction teachers in higher education in Spain
|
Artículo
ARTICULO
|
10 |
2019 |
The integration of language and content in English-medium instruction courses
|
Artículo
ARTICULO
|
10 |
2005 |
Attitudes Towards Basque, Spanish and English
|
Artículo
ARTICULO
|
9 |
2019 |
The impact of CLIL on pluriliteracy development and content learning in a rural multilingual setting
|
Artículo
ARTICULO
|
9 |
2020 |
Dealing with language issues in English-medium instruction at university
|
Artículo
ARTICULO
|
8 |
2002 |
University Students' Perceptions of Native and Non-native Speaker Teachers of English
|
Artículo
ARTICULO
|
8 |
2013 |
The use of the L1 in CLIL classes
|
Artículo
|
8 |
2007 |
Inmigración y aprendizaje de lenguas en un contexto bilingüe
|
Libro
|
7 |
2019 |
Enhancing L2 Motivation and English Proficiency through Technology
|
Artículo
ARTICULO
|
7 |
2005 |
La presencia de tres lenguas en el currículo
|
Artículo
|
7 |
2010 |
Ways Forward in CLIL
|
Capítulo
|
7 |
2010 |
Introduction
|
Capítulo
|
6 |
2018 |
Language Errors in an English-Medium Instruction University Setting
|
Artículo
ARTICULO
|
6 |
1998 |
Creatividad y conciencia metalingüística: incidencia en el aprendizaje del inglés como L3
|
Libro
|
6 |
2005 |
Error Correction
|
Artículo
ARTICULO
|
6 |
2008 |
Multilingualism and Language Attitudes
|
Artículo
ARTICULO
|
6 |
2001 |
Bilingualism, Immersion Programmes and Language Learning in the Basque Country
|
Artículo
ARTICULO
|
6 |
2014 |
Language friction and multilingual policies in higher education
|
Artículo
|
5 |
2009 |
The implementation of CLIL and attitudes towards trilingualism
|
Artículo
|
5 |
2001 |
The Effect of Knowledge About the L1 on Foreign Language Skills and Grammar
|
Artículo
ARTICULO
|
4 |
2014 |
What does ‘international university’ mean at a European bilingual university?
|
Artículo
ARTICULO
|
4 |
2019 |
Code-switching in a CLIL multilingual setting
|
Artículo
ARTICULO
|
4 |
2012 |
Políticas multilingües y sus resultados en el ámbito universitario europeo
|
Capítulo
|
4 |
2017 |
“I always speak English in my classes”
|
Capítulo
|
4 |
2012 |
Multilingual policies and practices of universities in three bilingual regions in Europe
|
Artículo
|
4 |
2018 |
Undergraduates 'beliefs about the rafe of language and team teaching in EMI courses al university
|
Artículo
|
3 |
2005 |
Introducción
|
Capítulo
|
3 |
2005 |
The role of instrumental and integrative attitudes in a multilingual context
|
Capítulo
|
3 |
2004 |
Un análisis de las actitudes del inglés como lengua extranjera por medio de grupos de discusión
|
Artículo
ARTICULO
|
3 |
2001 |
La observación de la clase de L2
|
Artículo
|
3 |
2006 |
Las lenguas de la diáspora vasca en el Oeste de los Estados Unidos
|
Libro
|
3 |
2009 |
Un análisis de las actitudes lingüísticasen dos comunidades bilingües
|
Capítulo
|
3 |
2005 |
The nativeness factor
|
Artículo
|
3 |
1998 |
The Threshold Hypothesis Applied to Three Languages in Contact at School
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2016 |
The relationship between motivation, gender, L1 and possible selves in English-medium instruction
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2019 |
Actitudes del alumnado ante el aprendizaje de la pronunciación de la lengua inglesa y sus variedades en la clase de inglés
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2004 |
Reflexiones sobre el aprendizaje de la lengua extranjera
|
Capítulo
|
2 |
2008 |
Basque Diaspora in the USA and Language Maintenance
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2008 |
Los programas AICLE en aulas diversas
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2019 |
El efecto de la evaluación y la retroalimentación en la autonomía, la motivación y el aprendizaje del español como L3
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2005 |
Actitudes hacia el inglés como lengua extranjera y su aprendizaje
|
Capítulo
|
1 |
2024 |
Translanguaging in Basque and English
|
Artículo
|
1 |
2023 |
The native/non-native teacher debate
|
Artículo
|
1 |
2002 |
En busca de las variables más influyentes en el aprendizaje de lengua extranjera
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2005 |
Bearing Multilingual Parameters in Mind when Designing a Questionnaire on Attitudes
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2010 |
Prácticas e interacciones multilingües tempranas entre la población aborigen australiana
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2006 |
La acogida del alumnado inmigrante en Canadá
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
1999 |
En defensa de la convivencia del enfoque comunicativo y de la reflexión lingüística en la clase de inglés
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
1999 |
El aprendizaje del inglés como L2, L3 o Lx
|
Artículo
|
1 |
2010 |
La experiencia Erasmus y su influencia en las actitudes hacia las lenguas extranjeras
|
Capítulo
|
1 |
2008 |
Actitudes hacia el aprendizaje del inglés en el ámbito universitario español
|
Capítulo
|
1 |
2000 |
El papel de la literatura en la clase de lengua extranjera
|
Artículo
|
1 |
2014 |
El texto literario como catalizador en la clase de inglés como lengua extranjera
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2006 |
Hizkuntzak ikasten eta erabiltzen
|
Libro
|
1 |
2017 |
Integrating content and foreign language learning
|
Artículo
|
1 |
2002 |
Towards an interface of language and literature
|
Artículo
|
1 |
1998 |
Metalinguistic awareness and the learning of english as an L3
|
Artículo
|
1 |
2014 |
El español y las lenguas cooficiales en el Estado español
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
1998 |
Learning English as an L3
|
Artículo
|
1 |
2004 |
Inmigración y aprendizaje de lenguas en Canadá
|
Artículo
|
1 |