Fostering team teaching (2018) Lasagabaster Herrarte, David Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 51 Núm. 3 Pág. 400-416
- Número de citas: 14 (35.7% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 8 FILOLOGIA MODERNA 3 LINGUISTICA 5 EDUCACION 6 COMUNICACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas Núm. 403 Pág. 259-290 ARTICULO | 2024 | Revista de educación |
Fernández Costales, Alberto
Lasagabaster Herrarte, David
|
Multimodal interpersonal strategies in the new digital genre of clinical pictures: Exploring discourse and pedagogical implications for ESP-EMI team teaching Núm. 40 Pág. 223-250 ARTICULO | 2024 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Beltrán Palanques, Vicente
|
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado | 2023 | Universidad de Málaga |
López Gutiérrez, Aurora
|
The authors’ voice in health sciences written and video abstracts Núm. 93 Pág. 39-52 ARTICULO | 2023 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Edo Marzá, Nuria
Beltrán Palanques, Vicente
|
The spread of multilingualism in higher education and its repercussions for language for specific purposes Núm. 45 Pág. 23-45 ARTICULO | 2023 | Ibérica |
Lasagabaster Herrarte, David
|
The role of English for specific purposes (ESP) in supporting the linguistic dimension in English-medium instruction (EMI) Vol. 5 Núm. 2 Pág. 37-52 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Costa, Francesca
Mastellotto, Lynn
|
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University Vol. 5 Núm. 1 Pág. 23-40 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Andjelkov, Sonja
|
Current trends in professional development: A quick guide for English language educators Vol. 13 Núm. 4 Pág. 317-328 ARTICULO | 2022 | JETT |
Mirici, İsmail Hakki
Pulatsü, Gülsen
|
EMI Lecturers’ Training Needs Núm. 34 Pág. 63-82 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Beltrán Palanques, Vicente
|
Repositioning English-Medium Instruction in a Broader International Agenda Núm. 34 Pág. 15-38 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Dafouz, Emma
|
The Dimensions of EMI in the International Classroom Pág. 1-20 | 2020 | Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education |
Fortanet Gómez, Inmaculada
|
The importance of certification of English medium instruction teachers in higher education in Spain Núm. 32 Pág. 103-118 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Macaro, Ernesto
Jiménez Muñoz, Antonio José
Lasagabaster Herrarte, David
|
The integration of language and content in English-medium instruction courses Núm. 38 Pág. 151-176 ARTICULO | 2019 | Ibérica |
Doiz Bienzobas, Aintzane
Lasagabaster Herrarte, David
Pavón Vázquez, Víctor
|
Language Errors in an English-Medium Instruction University Setting Núm. 30 Pág. 131-148 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Lasagabaster Herrarte, David
Doiz Bienzobas, Aintzane
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Feb-2025