Cognitive Discourse Functions (2020) Morton, Tom CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education Vol. 3 Núm. 1 Pág. 7-17
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Principios del diseño curricular AICLE Núm. 23 Pág. 8-8 | 2024 | Cuadernos de Literatura |
Mesas Jiménez, Rebeca
|
Qualitative insights and a first evaluation tool for teaching with cognitive discourse function Núm. 40 Pág. 161-179 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Gerns, Pilar
|
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University Vol. 5 Núm. 1 Pág. 23-40 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Andjelkov, Sonja
|
Analysis of CLIL teaching sequences for Primary Education Vol. 36 Núm. 97 Pág. 275-295 ARTICULO | 2022 | RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado |
Estrada Chichón, José Luis
Segura Caballero, Natalia
|
Teaching History during Covid-19 Núm. 44 Pág. 129-143 ARTICULO | 2021 | Pulso |
Porcedda, Maria Elisabetta
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024