Collaborative teaching and learning of interactive multimodal spoken academic genres for doctoral students (2019) ARTICULO Fortanet Gómez, Inmaculada Querol Julián, Mercedes IJES. international journal of English studies Vol. 19 Núm. 2 Pág. 61-82
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 3 LINGUISTICA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Multimodal interpersonal strategies in the new digital genre of clinical pictures: Exploring discourse and pedagogical implications for ESP-EMI team teaching Núm. 40 Pág. 223-250 ARTICULO | 2024 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Beltrán Palanques, Vicente
|
New genres and new approaches Núm. 38 Pág. 65-81 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Edo Marzá, Nuria
Fortanet Gómez, Inmaculada
|
Developing multimodal communicative competence in emerging academic and professional genres. Vol. 20 Núm. 1 Pág. 27-50 ARTICULO | 2020 | IJES |
Ruiz Madrid, María Noelia
Valeiras Jurado, Julia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024