Collaborative teaching and learning of interactive multimodal spoken academic genres for doctoral students (2019) ARTICULO Fortanet Gómez, Inmaculada Querol Julián, Mercedes IJES. international journal of English studies Vol. 19 Núm. 2 Pág. 61-82

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Multimodal interpersonal strategies in the new digital genre of clinical pictures: Exploring discourse and pedagogical implications for ESP-EMI team teaching
Multimodal interpersonal strategies in the new digital genre of clinical pictures: Exploring discourse and pedagogical implications for ESP-EMI team teaching Núm. 40 Pág. 223-250 ARTICULO
2024 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Beltrán Palanques, Vicente
New genres and new approaches
New genres and new approaches Núm. 38 Pág. 65-81 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Edo Marzá, Nuria Fortanet Gómez, Inmaculada
Developing multimodal communicative competence in emerging academic and professional genres.
Developing multimodal communicative competence in emerging academic and professional genres. Vol. 20 Núm. 1 Pág. 27-50 ARTICULO
2020 IJES
Ruiz Madrid, María Noelia Valeiras Jurado, Julia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Oct-2024