The effect of task repetition on the patterns of interaction of ESL children (2020) ARTICULO Azkarai, Agurtzane García Mayo, María del Pilar Oliver, Rhonda ITL International Journal of Applied Linguistics Vol. 171 Núm. 1 Pág. 90-112
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIAS 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Collaborative writing and patterns of interaction in young learners Núm. 20 Pág. 49-76 ARTICULO | 2023 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Basterrechea Lozano, María
Gallardo del Puerto, Francisco
|
Effects of task repetition with written corrective feedback on the knowledge and written accuracy of learners with different prior knowledge of the structure Vol. 34 Núm. 2 Pág. 464-493 ARTICULO | 2021 | Revista española de lingüística aplicada |
Khezrlou, Sima
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024