Supporting educational developers in the era of internationalised higher education (2020) ARTICULO Dafouz, Emma Haines, Kevin Pagèze, Joanne International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 23 Núm. 3 Pág. 326-339

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The impact on motivation of CLIL-izing EMI in science education. A longitudinal case study in pre-service teacher training
The impact on motivation of CLIL-izing EMI in science education. A longitudinal case study in pre-service teacher training Vol. 14 Núm. 2 Pág. 569-587 ARTICULO
2024 JOTSE
Nieto Moreno de Diezmas, Esther García Fernández, Beatriz Ruiz Gallardo, José Reyes
Main Challenges of EMI at the UCLM
Main Challenges of EMI at the UCLM Núm. 34 Pág. 39-61 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Nieto Moreno de Diezmas, Esther Fernández Barrera, Alicia
Repositioning English-Medium Instruction in a Broader International Agenda
Repositioning English-Medium Instruction in a Broader International Agenda Núm. 34 Pág. 15-38 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Dafouz, Emma

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024