Supporting educational developers in the era of internationalised higher education (2020) ARTICULO Dafouz, Emma Haines, Kevin Pagèze, Joanne International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 23 Núm. 3 Pág. 326-339
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The impact on motivation of CLIL-izing EMI in science education. A longitudinal case study in pre-service teacher training Vol. 14 Núm. 2 Pág. 569-587 ARTICULO | 2024 | JOTSE |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
García Fernández, Beatriz
Ruiz Gallardo, José Reyes
|
Main Challenges of EMI at the UCLM Núm. 34 Pág. 39-61 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Fernández Barrera, Alicia
|
Repositioning English-Medium Instruction in a Broader International Agenda Núm. 34 Pág. 15-38 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Dafouz, Emma
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024