Reciprocal associations between students’ mathematics anxiety and achievement (2020) Aldrup, Karen Klusmann, Uta Lüdtke, Oliver Journal of educational psychology Vol. 112 Núm. 4 Pág. 735-750
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Path Model of Mathematics Achievement in Senior High School Vol. 12 Núm. 3 Pág. 246-264 ARTICULO | 2023 | REDIMAT |
Galangco, Jeffrey
|
La pédagogie c’est aussi de l’amour. L’amour compassionnel de l’enseignant comme médiateur du lien entre la structure de maîtrise et la motivation des collégiens en mathématiques Núm. 214 Pág. 5-20 ARTICULO | 2022 | Revue française de pédagogie |
Adler, Kim
Virat, Mael
|
A longitudinal analysis of the reciprocal relationship between academic procrastination, study satisfaction, and dropout intentions in higher education Vol. 37 Núm. 4 Pág. 1141-1164 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Scheunemann, Anne
Schnettler, Theresa
Bobe, Julia
Fries, Stefan
Grunschel, Carola
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024