Applying Active Methodologies for Teaching Software Engineering in Computer Engineering (2017) ARTICULO Fonseca, Víctor M. Gómez, Jésica Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje. IEEE-RITA Vol. 12 Núm. 3 Pág. 147-155

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Integration of Virtual Instrumentation in the Teaching of Data Acquisition and Interface Systems Course
Integration of Virtual Instrumentation in the Teaching of Data Acquisition and Interface Systems Course Vol. 16 Núm. 2 Pág. 154-160 ARTICULO
2021 Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
Melo, T. R. Da Rocha Neto, J. S. Silva, J. J.
Planning, Communication and Active Methodologies
Planning, Communication and Active Methodologies Vol. 24 Núm. 2 Pág. 41-66 ARTICULO
2021 RIED
García Peñalvo, Francisco José García Holgado, Alicia Vázquez Ingelmo, Andrea Sánchez Prieto, José Carlos
Improvement of Learning Outcomes in Software Engineering
Improvement of Learning Outcomes in Software Engineering Vol. 16 Núm. 2 Pág. 143-153 ARTICULO
2021 Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
García Holgado, Alicia Vázquez Ingelmo, Andrea García Peñalvo, Francisco José Rodríguez Conde, María José
Learning Process of Agile Scrum Methodology With Lego Blocks in Interactive Academic Games
Learning Process of Agile Scrum Methodology With Lego Blocks in Interactive Academic Games Vol. 15 Núm. 2 Pág. 95-104 ARTICULO
2020 Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
Barcelos Bica, Douglas Augusto Gouvea da Silva, Carlos Alexandre
An educational didactic machine to improve the learning process of motor protection mechanisms in electrical engineering high education
An educational didactic machine to improve the learning process of motor protection mechanisms in electrical engineering high education Vol. 15 Núm. 4 Pág. 253-261 ARTICULO
2020 Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
Faria, Giovanni Fernandes Peres, Michel Moreira da Silva Neto, Osmar Gouvea da Silva, Carlos Alexandre
Scratch as Driver to Foster Interests for STEM and Educational Robotics
Scratch as Driver to Foster Interests for STEM and Educational Robotics Vol. 14 Núm. 4 Pág. 117-126 ARTICULO
2019 Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
Plaza, Pedro San Cristóbal Ruiz, Elio Carro Fernández, Germán Blázquez Merino, Manuel García Loro, Félix Muñoz, Mónica Albert Gómez, María José Moriñigo, Belén Castro, Manuel
La Leña como Metodología de Aprendizaje Activo para la Construcción
La Leña como Metodología de Aprendizaje Activo para la Construcción Vol. 11 Núm. 4 Pág. 109-116
2018 Formación Universitaria
Rodriguez, Arturo B Leiva, Camila Burgos Fernández Ravanales, Washington

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024