O efeito da comunicação sobre a legitimidade e o desempenho das organizações (2020) Prado Román, Camilo Díez Martín, Francisco Blanco González, Alicia RBGN. Revista Brasileira de Gestão de Negócios Vol. 22 Núm. 3 Pág. 565-581

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Does the legitimacy of countries influence the internationalization of emerging market multinationals
Does the legitimacy of countries influence the internationalization of emerging market multinationals Vol. 30 Núm. 1 Pág. 13-21
2024 European Research on Management and Business Economics
Plaza Casado, Ana Blanco González, Alicia Rivero Gutiérrez, Lourdes Gómez Martínez, Raúl
The moderating effect of financial performance exerts on the interaction of absorptive capacity and organizational performance
The moderating effect of financial performance exerts on the interaction of absorptive capacity and organizational performance Vol. 12 Núm. 1 Pág. 3 ARTICULO
2023 Revista de Empreendedorismo e Gestão de Pequenas Empresas
Soares, Thiago Coelho Bocasanta, Stephane Louise Vaz, Kristinne Kelly Rosa Borges Soares, Sandro Vieira
Legitimidad de los operadores móviles en los usuarios de Medellín, Colombia
Legitimidad de los operadores móviles en los usuarios de Medellín, Colombia Vol. 18 Núm. 1 Pág. 6
2022 Entramado
Vargas González, Carlos Toro Jaramillo, Iván Darío
Measuring a scientifically multifaceted concept
Measuring a scientifically multifaceted concept Vol. 27 Núm. 1 Pág. 43-53 ARTICULO
2021 European Research on Management and Business Economics
Díez Martín, Francisco Blanco González, Alicia Díez de Castro, Emilio Pablo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024