Improving reading comprehension, science domain knowledge, and reading engagement through a first-grade content literacy intervention (2021) Kim, James S. Burkhauser, Mary A. Mesite, Laura M. Asher, Catherine A. Relyea, Jackie Eunjung Fitzgerald, Jill Elmore, Jeff Journal of educational psychology Vol. 113 Núm. 1 Pág. 3-26
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Enhancing Critical Thinking And Problem Solving Skills By Complexity Science-Problem Based Learning Model Vol. 14 Núm. 1 Pág. 96-114 ARTICULO | 2024 | REMIE |
Amanda, Finga Fitri
Sumitro, Sutiman Bambang
Lestari, Sri Rahayu
Ibrohim, Ibrohim
|
Adaptation of the direct and inferential mediation model of reading comprehension for Spanish speakers Vol. 27 Núm. 2 Pág. 186-193 ARTICULO | 2022 | Revista de psicodidáctica |
Martínez Cubelos, Juan
Ripoll Salceda, J. C.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024