The effects of implementation quality of a school-based social and emotional well-being program on students’ outcomes (2020) ARTICULO Dowling, Katherine Barry, Margaret M. EJIHPE. European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education Vol. 10 Núm. 2 Pág. 595-614

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Validez de contenido de un instrumento sobre la implementación de proyectos de educación emocional mediante juicio experto
Validez de contenido de un instrumento sobre la implementación de proyectos de educación emocional mediante juicio experto Vol. 26 Núm. 3 Pág. 13
2022 Revista Electrónica Educare
Yunta Ibarrondo, Miguel Ángel Romero Pérez, Clara
Quality in higher education and satisfaction among professors and students
Quality in higher education and satisfaction among professors and students Vol. 11 Núm. 1 Pág. 219-229 ARTICULO
2021 EJIHPE
Olmos Gómez, María Carmen Luque Suárez, Mónica Ferrara, Concetta Cuevas Rincón, Jesús Manuel
Students’ personality contributes more to academic performance than well-being and learning approach
Students’ personality contributes more to academic performance than well-being and learning approach Vol. 10 Núm. 4 Pág. 1132-1149 ARTICULO
2020 EJIHPE
Moreira, Paulo Pedras, Susana Pombo, Paula

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024