Assessment of English Learning in a Language Teacher Education Program (2019) ARTICULO Herrera Mosquera, Leonardo Zambrano Castillo, Lilian Cecilia Gist. Education and Learning Research Journal Núm. 19 Pág. 193-214
- Número de citas: 4 (50.0% autocitas)
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Narratives about Being and Becoming English Language Teachers in an ELT Education Program Vol. 24 Núm. 1 Pág. 38-50 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Castañeda, Jairo Enrique
Alarcón Camacho, Eliana Maritza
Jaime Osorio, María Fernanda
|
Autores prescritos para evaluación educativa en los currículos de la formación del profesorado en educación física en América Latina Vol. 14 Núm. 27 Pág. 96-120 | 2022 | Papeles |
Stieg, Ronildo
Santos, Wagner dos
López Pastor, Víctor Manuel
|
The Influence of Self-Assessment on the English Language Learning Process Vol. 24 Núm. 1 Pág. 89-104 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Herrera Mosquera, Leonardo
Cuesta Melo, Carlos Hernán
Lucero Zambrano, María Alejandra
|
Perceptions and Beliefs of EFL Students Regarding Classroom Assessment at a Colombian University Núm. 54 Pág. 164-181 ARTICULO | 2021 | Folios |
Herrera Mosquera, Leonardo
González Melendez, Osmar David
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Nov-2024