Unha análise empírica dos factores que inflúen no boca a boca electrónico nas redes sociais tras unha promoción de marca (2020) ARTICULO Camoiras Rodríguez, Zaira Varela Neira, Concepción Revista galega de economía. Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais Vol. 29 Núm. 1 Pág. 1-18

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
From hashtag to cashback:
From hashtag to cashback: Vol. 32 Núm. 2 Pág. 99-123
2023 Revista galega de economía
Kizilkan, Katrin
O efeito do storytelling associado à COVID-19 no engagement
O efeito do storytelling associado à COVID-19 no engagement Vol. 31 Núm. 3 Pág. 3 ARTICULO
2022 Revista galega de economía
Ribeiro, Anabela Rodrigues, Maria Antónia Lemos, Patrícia
Estudo da estancia e do gasto na segmentación do turista internacional con motivación relixiosa en Galicia
Estudo da estancia e do gasto na segmentación do turista internacional con motivación relixiosa en Galicia Vol. 30 Núm. 3 Pág. 79-97 ARTICULO
2021 Revista galega de economía
Mercadé Melé, Pere Barreal Pernas, Jesús

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024