Fear of COVID-19 and Remote Teaching Burnout of Philippine K to 12 Teachers (2021) ARTICULO Carreon, Thalia Rotas, Erwin Cahapay, Michael Garcia, Kenneth Amador, Romina Anoba, Jeorge Louie IJERI. International journal of Educational Research and Innovation Núm. 15 Pág. 552-567
- Número de citas: 3 (100.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Hope and Resilience Mediate Relationship between Stress and Satisfaction with Life of Teachers amid COVID-19 Crisis in the Philippines Núm. 18 Pág. 296-306 ARTICULO | 2022 | IJERI |
Cahapay, Michael
Bangoc II, Nathaniel F.
|
An Evaluation of Fear of COVID-19 Scale in Professional Filipino Teachers Núm. 17 Pág. 1-13 ARTICULO | 2022 | IJERI |
Cahapay, Michael
Anoba, Jeorge Louie
Amador, Romina
Garcia, Kenneth
Rotas, Erwin
Carreon, Thalia
|
Technostress, Work Performance, Job Satisfaction, and Career Commitment of Teachers amid COVID-19 Crisis in the Philippines Núm. 16 Pág. 260-275 ARTICULO | 2021 | IJERI |
Cahapay, Michael
Bangoc II, Nathaniel F.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Feb-2025