Gifted Students' Perceptions of the Academic and Social/Emotional Effects of Homogeneous and Heterogeneous Grouping (2004) Moon, Sidney M. Adams-Byers, Jan Whitseel, Sara Squiller Gifted child quarterly Vol. 48 Núm. 1 Pág. 7-20
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Meeting the Needs and Potentials of High-Ability, High-Performing, and Gifted Students via Differentiation Vol. 68 Núm. 2 Pág. 154-172 ARTICULO | 2024 | Gifted child quarterly |
Nicholas, Maria
Skourdoumbis, Andrew
Bradbury, Ondine
|
Giftedness, Gender Identities, and Self-Acceptance Vol. 66 Núm. 3 Pág. 171-187 ARTICULO | 2022 | Gifted child quarterly |
Lo, C. Owen
Hu, Shun-Fu
Sungur, Hasan
Lin, Ching-Hui
|
Profoundly gifted students’ perceptions of virtual classrooms Vol. 63 Núm. 1 Pág. 58-80 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Potts, Jessica Alison
|
Desacuerdos al trabajar en equipo: Un estudio de caso con estudiantes de ciencias con altas capacidades Núm. 368 Pág. 279-305 ARTICULO | 2015 | Revista de educación |
Kuusisto, Elina
Tirri, Kirsi
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024