Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL (2018) Reitbauer, Margit Fürstenberg, Ulla Kletzenbauer, Petra Marks, Caroline Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 11 Núm. 1 Pág. 87-108

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Enfoque de aprendizaje integrado de contenidos y lengua extranjera en el aprendizaje del idioma inglés en estudiantes de una Universidad Privada
Enfoque de aprendizaje integrado de contenidos y lengua extranjera en el aprendizaje del idioma inglés en estudiantes de una Universidad Privada Vol. 4 Núm. 2 Pág. 281
2023 Latam
Bautista Astorayme, Karen Lucía
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 251-273 ARTICULO
2023 Multidisciplinary journal of school education
Papaja, Katarzyna
Becoming “Language-Aware“ in ICLHE
Becoming “Language-Aware“ in ICLHE Vol. 5 Núm. 2 Pág. 53-63
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Kletzenbauer, Petra Fürstenberg, Ulla Reitbauer, Margit
Less is more
Less is more Vol. 14 Núm. 1 Pág. 9-40
2021 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Wentzel, Arnold
CLIL Teacher Training
CLIL Teacher Training Vol. 38 Núm. 1 Pág. 49-68 ARTICULO
2020 Enseñanza & Teaching
Porcedda, Maria Elisabetta González Martínez, Juan
Assessing Language in Content and Language Integrated Learning
Assessing Language in Content and Language Integrated Learning Vol. 11 Núm. 2 Pág. 308-325
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Otto, Ana
CLIL across the Curriculum, benefits that go beyond the classroom
CLIL across the Curriculum, benefits that go beyond the classroom Vol. 11 Núm. 1 Pág. 9-18
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024