Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL (2018) Reitbauer, Margit Fürstenberg, Ulla Kletzenbauer, Petra Marks, Caroline Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 11 Núm. 1 Pág. 87-108
- Número de citas: 7 (14.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 3
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Enfoque de aprendizaje integrado de contenidos y lengua extranjera en el aprendizaje del idioma inglés en estudiantes de una Universidad Privada Vol. 4 Núm. 2 Pág. 281 | 2023 | Latam |
Bautista Astorayme, Karen Lucía
|
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 251-273 ARTICULO | 2023 | Multidisciplinary journal of school education |
Papaja, Katarzyna
|
Becoming “Language-Aware“ in ICLHE Vol. 5 Núm. 2 Pág. 53-63 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Kletzenbauer, Petra
Fürstenberg, Ulla
Reitbauer, Margit
|
Less is more Vol. 14 Núm. 1 Pág. 9-40 | 2021 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Wentzel, Arnold
|
CLIL Teacher Training Vol. 38 Núm. 1 Pág. 49-68 ARTICULO | 2020 | Enseñanza & Teaching |
Porcedda, Maria Elisabetta
González Martínez, Juan
|
Assessing Language in Content and Language Integrated Learning Vol. 11 Núm. 2 Pág. 308-325 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Otto, Ana
|
CLIL across the Curriculum, benefits that go beyond the classroom Vol. 11 Núm. 1 Pág. 9-18 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
McDougald, Jermaine S.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024