Assessing Language in Content and Language Integrated Learning (2018) Otto, Ana Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 11 Núm. 2 Pág. 308-325

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
How Effective is the Assessment Component of a Customized CLIL Program?
How Effective is the Assessment Component of a Customized CLIL Program? Vol. 13 Núm. 2 Pág. 241-287
2020 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Isik, Ali
Posibilidad de aplicación de técnicas de corrección no intervencionista para errores orales a la enseñanza de idiomas
Posibilidad de aplicación de técnicas de corrección no intervencionista para errores orales a la enseñanza de idiomas Núm. 28 Pág. 17-32 ARTICULO
2020 Encuentro
Estrada Chichón, José Luis
Feasibility of Introducing English as a Partial Medium of Instruction in Iranian Senior High Schools
Feasibility of Introducing English as a Partial Medium of Instruction in Iranian Senior High Schools Vol. 12 Núm. 2 Pág. 292-320
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Ghorbani, Mohammad Hosein
Creating “Glocal” Classrooms to Promote Communication
Creating “Glocal” Classrooms to Promote Communication Vol. 11 Núm. 2 Pág. 185-192
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Aug-2024