Publicidad dirigida a sujetos bilingües (2019) ARTICULO Monge Benito, Sergio Olabarri Fernández, María Elena Usín Enales, Sandra Echebarria Gangoiti, Joseba Andoni Horna Prat, Eduardo Mínguez, Javier Revista Latina de Comunicación Social Núm. 74 Pág. 457-476

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Analysis of visual strategy and advertising effectiveness on streaming esports viewers
Analysis of visual strategy and advertising effectiveness on streaming esports viewers Vol. 19 Núm. 60 Pág. 9 ARTICULO
2024 Cultura, ciencia y deporte
Giakoni Ramírez, Frano Manzanares Serrano, Aarón Segado Segado, Francisco
An implicit research methodology to evaluate advertising effectiveness in Esports streaming based on viewers’ gaze, cognitive and emotional responses
An implicit research methodology to evaluate advertising effectiveness in Esports streaming based on viewers’ gaze, cognitive and emotional responses Vol. 0 Núm. 11 Pág. 361-381 ARTICULO
2022 Sport TK
Giakoni Ramírez, Frano López, María Segado Segado, Francisco Manzanares, Aarón Mínguez, Javier

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024