Assessed by Machines: Development of a TAM-Based Tool to Measure AI-based Assessment Acceptance Among Students (2020) Sánchez Prieto, José Carlos Cruz Benito, Juan Therón Sánchez, Roberto García Peñalvo, Francisco José IJIMAI Vol. 6 Núm. 4 Pág. 80-86
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 3
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Factors that affect the acceptance of educational AI tools by Greek teachers Vol. 14 Núm. 9 Pág. 2560-2579 ARTICULO | 2024 | EJIHPE |
Velli, Katerina
Zafiropoulos, Kostas
|
Local Technology to Enhance Data Privacy and Security in Educational Technology Vol. 7 Núm. 2 Pág. 262-273 | 2021 | IJIMAI |
Amo, Daniel
Prinsloo, Paul
Alier Forment, Marc
Fonseca Escudero, David
Torres Kompen, Ricardo
Canaleta, Xavier
Herrero Martín, Javier
|
Application of artificial intelligence algorithms within the medical context for non-specialized users Vol. 6 Núm. 6 Pág. 46-53 | 2021 | IJIMAI |
García Peñalvo, Francisco José
Vázquez Ingelmo, Andrea
García Holgado, Alicia
Sampedro Gómez, Jesús
Sánchez Puente, Antonio
Palacios, Víctor Vicente
Dorado Díaz, P. Ignacio
Sánchez, Pedro L.
|
Bayesian knowledge tracing for navigation through Marzano’s taxonomy Vol. 6 Núm. 6 Pág. 234-239 | 2021 | IJIMAI |
Cervantes Pérez, Francisco
Navarro Perales, Joaquin
Franzoni Velázquez, Ana L.
Fuente Valentín, Luis de la
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024